TESTIMONIAL MEALSHAKES SHAKLEE

hari ni saya hanya nak share testimonial atau bukti keberkesanan MEALSHAKES SHAKLEE...


INI TESTIMONIAL CUSTOMER SAYA.. hari ni dia berikan saya feedback yang positif
ibu dia baru beli mealshakes dengan saya awal bulan hari tu
alhamdulillah




mealshakes juga boleh ubati masalah gastrik dan boleh KURUS!!!

ni anak saya..
dah hampir 7 bulan minum MEALSHAKES.. tapi baru beli 2 kali
jimat sangat
dia mmg suka sangat minum mealshakes nie...
berat badan dah naik dari 11kilo kepada 15 kilogram.. Alhamdulillah..


so jom kita ber MEALSHAKES.. berikan yang terbaik untuk anak anak anda... 


Antara kebaikkan MEALSHAKES adalah

- Mengurangkan eczema
- Untuk tumbesaran
-Tingkatkan selera makan anak
- Anak kekal aktif 
- Atasi masalah sembelit
- Atasi masalah asthma

dan banyak lagi..


jom contact saya untuk konsultansi percuma.. 
Shaklee Independent Distributor (ID 911327)
Whatsapp/sms : 0177442504
PM di FB : zalehaMamaelly
Page FB : sihatbyMAMAELLY

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...