SET HAMIL SHAKLEE - KAMI IKUT BUDGET ANDA

Sebab semalam kita dah bercerita tentang pemakanan yang sihat untuk ibu hamil. Di samping kita menjaga pemakanan, makanan tambahan untuk membantu penjagaan kesihatan juga perlu kita titik beratkan. 



Shaklee juga ada menyediakan supplement untuk ibu hamil yang membantu memastikan ibu hamil ini sentiasa sihat dan cergas sepanjang tempoh kehamilan mereka. Dan mmg terbukti set hamil ini mmg betul2 membantu  dan berkesan kepada ibu hamil..

Ramai yang bertanya saya tentang set hamil ini tapi mengadu kerana set hamil Shaklee MAHAL. Tapi tahu kah anda.. Shaklee tak kejam.. shaklee mengikut budget anda..bukan anda WAJIB ikut budget kami. jom saya share set hamil mengikut pakej..







BERIKUT ADALAH FUNGSI FUNGSI SETIAP PRODUK SHAKLEE TERSEBUT UNTUK IBU HAMIL..:-


1. ESP - ENERGY SOY PROTEIN  - 



HOT SELLING PRODUCT!! amat digemari ibu ibu hamil waktu ini.. Menyediakan tenaga berkekalan dan membantu menahan rasa lapar kerana bekalan sumber tenaga yang konsisten. Ibu hamil kan mudah lapar.. so dengan adanya ESP ni boleh membantu rasa lapar tu sehingga waktu makan yang rutin.



2. OSTEMATRIX - 




Kalsium sangat penting untuk ibu hamil kerana ia dapat membantu membina darah, membina tulang dan saraf. Terutama kepada ibu hamil yang kerap terjadinya kramp kaki. Pilihan buat ibu hamil yang tidak suka minum SUSU!!


3. VITAMIN B COMPLEX -

Vitamin B Complex Shakee mempunyai 8 jenis vitamin B iaitu seperti B1, B2, B3, B6, Biotin, asid pantotenik, asid folic dan B12 yang membantu badan menukarkan protein, lemak dan karbohidrat kepada tenaga. Ia juga membantu pembentukkan sel darah merah didalam tubuh. Sangat bagus bagi ibu hamil yang kerap mengalami "morning sickness"


4. VITA-LEA IRON FORMULA

Vita-Lea ini mengandungi multivitamin yang terbaik dengan zat besi. Ia sangat membantu dalam pembentukkan sel - sel darah merah. Tapi, ibu hamil yang mengambil Vita-Lea tidak perlu lagi mengambil Obimin. 


Jadi ibu ibu semua.. jangan ragu ragu dengan set hamil ini kerana ia nya mmg terbukti memberikan banyak faedah dan kebaikkan kepada ibu ibu semua.

Anda boleh memilih pakej mengikut budget anda atau hubungi saya untuk lebih info..




boleh juga call/sms/whatsapp ke nombor baru saya  : 010 - 436 0734







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...