ANAK KERAP DEMAM ? BERIKAN MEAL SHAKES DAN OMEGA GUARD SHAKLEE




Anak kerap demam..kerap selesema dan kerap batuk. 3 penyakit berangkai ni bila anak anak kita berjangkit memang tak lena tdo buatnya. kita ibu bapa pasti berasa risau.tertanya tanya apakah sebab sehingga kerapnya anak demam dan batuk selesema ni. 

Bila anak demam, selesema serta batuk.. benda pertama yang kita akan lakukan adalah bawa ke klinik. macam saya juga.anak sakit kita terus bawa jumpa doktor dapatkan rawatan.tapi lama kelamaan. anak tu sendiri berasa jemu untuk menelan ubat dari klinik ni. ye la..ubat bukannya sedap pun kan. 

so kita sebagai ibu bapa kena juga ikhtiar untuk mencari jalan lain untuk mengelakkan anak selalu demam.bukan la nak kata, lepas makan supplement atau sebagainya, anak tak akan demam.demam sakit ni kan dari Allah.lagi jua anak anak nak membesar, jadinya mesti akan juga demam.cuma kita nak kurangkan kekerapan itu sahaja.bagi ubat selalu sangat pun tak elok juga kan..

Bila anak kerap demam, Meal Shakes Shaklee dan juga Omega Guard adalah jalan terbaik untuk diberikan kepada anak anak anda.bukan maksudnya, waktu demam baru berikan mereka supplement tersebut.tapi pemberian secara berterusan boleh mengelakkan dmam dan selesema secara kerap. 


Meal Shakes dan Omega Guard membantu sistem imun kanak kanak yang masih lemah kerana mereka masih kecil. Meal Shakes juga boleh menambah selera makan anak, mengelakkan sembelit, asma, eczema dan sebagainya. Omega Guard memang diakui terbaik kerana mengandungi minyak ikan yang membantu dalam tumbesaran anak anak. 

ini adalah bukti mereka yang sudah mengambil Meal Shakes dan Omega Guard..







ini pengalaman anak saya sendiri..






owh ye.. MEAL SHAKES SHAKLEE  bulan ni ada PROMO tau..

beli 6 free 1.. gila tak hot uolzz...



jom pm saya untuk harga berbaloi baloi.. 


nak beli set meal shakes dan omega guard pun ada 
harga special..

cepat contact saya!!






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...