KENAPA SHAKLEE BEST

saya tahu mesti ramai tertanya tanya.. apa yang best dengan SHAKLEE ni.. apa yang seronok ber bisnes SHAKLEE.. jom saya share beberapa sebab kenapa ramai yang sudah memilih SHAKLEE sebagai salah satu sumber pendapatan.. malah ada yang dah buat fulltime pun.berhenti kerja yang gaji ribu riban tapi fokus pada SHAKLEE..






1. HANYA RM 67 SAHAJA
Modal tak perlu ribu ribu.. tak perlu buat loan untuk memulakannya. Hanya mulakan dengan RM 75 sahaja untuk seumur hidup. 


2. TAK PERLU SIMPAN STOK
Anda juga tidak perlu menyimpan stok dirumah..nak simpan stok prlukan ruang jugak kan.. Shaklee amat mudah dan memudahkan. Bila anda sudah membayar yuran keahlian sebanyak RM 75 seumur hidup tu tadi..anda sudah boleh membeli barang atau memulakan jualan menggunakan harga ahli. Customer bayar pada anda, anda bayar kepada Shaklee..dan Shaklee yang terus poskan barang kepada customer.mudahkan..anda tak perlu keluar pergi pejabat pos beratur panjang panjang. 


3. TAK PERLU MENCARI CUSTOMER @ DOWNLINE
Anda tidak perlu keluar.. tak perlu terhegeh  hegeh untuk merayu kepada rakan rakan anda untuk menjadi pembeli anda. Anda hanya perlukan kerajinan sahaja.kerap berkongsi kebaikkan sesuatu produk Shaklee..dan Insya Allah..customer yang akan mencari anda..

Sama juga downline.anda tak perlu memaksa atau memujuk rayu kawan kawan anda untuk menjadi downline anda.bila mereka melihat kejayaan anda..mereka sendiri yang menawarkan diri untuk menjadi downline anda


4. TAK PERLU TINGGAL ANAK DAN SUAMI
Di dalam shaklee kita ada 'keluarga' kita. ada ketua atau leader atau bahasa kami ada "mak" yang sentiasa ada untuk membimbing kita. 'coaching' orang kata. dan yang pastinya.. apa yang penting, setiap kali ada sesi coaching tak prlu tinggal suami dan anak.boleh bawa je anak dan suami ke perjumpaan tu.dalam masa yang sama boleh berkenal kenalan kan..dan kadang2 sesi coaching ni..tak perlu berjumpa..tak perlu sesi mata ke mata.. secara online pun boleh.sekarang dah macam2 kemudahan ada kan. whatsapp, wechat, facebook..semua dihujung jari.just lajukan jari jemari anda menaip untuk bertanya..semuanya akan terjawab.


5. BERKONGSI KEBAIKKAN PRODUK SHAKLEE DARI SEGI PENGALAMAN SENDIRI
Ini adalah segalanya galanya..sebab kenapa saya sendiri ingin menjadi ahli shaklee. Kerana saya ingin berkongsi kepada rakan2 dan mereka2 diluar sana tentang keberkesanan produk SHAKLEE seperti MEALSHAKES. dah terbukti kepada anak saya yang daripada susah makan menjadi kuat sangat makan.daripada kerap demam menjadi lebih sihat.Ayah saya sendiri mengambil Advanced Joint Health Tablet (AJHT) yang dulunya susah berjalan sebab sakit lutut..sekarang Alhamdulillah dengan izin Allah..menjadi lebih sihat. Saya nak share pada semua yang produk SHAKLEE ni adalah terbukti keberkesanannya.


6. MENGERATKAN SILATURAHIM & DAPAT KAWAN BARU
Sejak saya menyertai SHAKLEE saya dapat ramai kawan kawan baru. customer pun boleh jadi kawan. boleh mesra2 bertanyakan produk. sesama ahli shaklee juga boleh menjadi rapat kerana sentiasa berkongsi pendapat dan ilmu.. 





7. TIADA ISTILAH 'MENGAYAKAN' UPLINE
Di dalam SHAKLEE semuanya bergantung kepada usaha anda. Anda buat anda dapat.Anda buat lebih anda dapat lebih.Anda dapat lebih...upline anda tiada untung apa apa. Anda tak buat apa apa.. Upline juga tidak rugi apa2.. semua atas usaha diri sendiri.. tu yang best SHAKLEE


8 . INCOME 4 5 ANGKA, BONUS CAR, PERGI UMRAH, DAPAT AWARD BAWA ANAK!
Usaha lebih sikit..insya Allah income boleh membanggakan. Usaha lebih sikit..insya Allah boleh merasa bonus car, pergi umrah dan melancong ke serata negara.boleh bawa suami/isteri dan anak lagi!!.. dan yang paling best..boleh dapat award.. naik stage bawak anak beb... see SHAKLEE tak pernah memisahkan anda dengan keluarga..


see!!

'mak' saya.. Ainul  yang membawa saya ke dunia SHAKLEE
naik award bawa anak dan suami..
Insya Allah tahun depan saya pulak.. amin!!!
see.. dapat jalan jalan.. sapa tak nak kan



so kengkawan.. ape lagi..jom join keseronokkan bersama keluarga SHAKLEE..dah la dapat beli produk harga ahli..dapat lagi buat bisnes yang income masyukkkk... jom contact saya untuk info..













No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...