SET SUBUR SHAKLEE - IKHTIAR UNTUK MENDAPAT ANAK




Selalu kita dengar mereka yang sudah lama berkahwin mengeluh kerana sukar mendapat anak. Tak elok sebenarnya jika selalu mengeluh.orang kata mungkin belum rezeki kan. Tapi tak salah jika kita berikhtiar dan berusaha kan..

Salah satu ikhtiar kita adalah dengan mencuba set Subur Shaklee nie..


Sebelum saya cerita lebih panjang, harus saya ingatkan..Set Subur Shaklee ni bulan la set yang betul betul menjanjikan.."kalau makan akan hamil" tak.. semua atas rezeki Allah jua kan.. yang penting kita ikhtiar..kan..

Ok jom.. 


1. SET UNTUK SUAMI

ZINC.. bukan ZINK tau!!!

Zinc berfungsi untuk pembentukkan hormon testosterone. Ia membantu mengekalkan jumlah air mani serta memberi tenaga kepada sperma supaya lebih aktif untuk menuju ke ovum. Selain itu juga.. ia berfungsi untuk pembentukkan DNA.. Zinc sangat baik untuk lelaki iaitu membantu mengekalkan keinginan seksual yang tinggi dan menghasilkan sperma yang sihat. 

VITAMIN E

Sangat bagus untuk meningkatkan daya seksual suami isteri. Dan ia membantu menghasilkan sperma dan melindungi sperma daripada rosak. dan juga..ia boleh membantu mengatasi masalah pancutan awal..ups..





SET UNTUK WANITA




GLA

GLA amat bagus bagi wanita yang mengalami masalah haid tidak teratur. Dan pastinya ia membantu mengekalkan sperma berada didalam rahim dengan lebih lama.



ESP

ESP Shaklee memberi sumber protein iaitu makanan asas kepada sel. Sel yang sihat ini akan memudahkan proses persenyawaan. Jadi ia memang amat membantu bukan..




Selain daripada ikhtiar ini, doa dan tawakal juga penting. 

boleh cuba amalkan doa ini..



jom contact saya untuk pertanyaan :








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...