CERGAS KETIKA BERPUASA DENGAN SHAKLEE

Boleh juga mengamalkan tips2 untuk tidak keletihan semasa berpuasa iaitu seperti 1. USAH MENINGGALKAN AMALAN BERSAHUR   2. BERBUKA AWAL  3. MAKAN DENGAN MAKANAN YANG BERKHASIAT 4. JANGAN AMALKAN MINUM AIR TERLALU SEJUK DAN TERLALU MANIS 5. MAKAN SECARA BERPERINGKAT - mulakan makan dengan kuantiti yang sedikit dahulu  6. BANYAKKAN MINUM AIR 7. JANGAN TIDUR SELEPAS BERSAHUR.

Tapi di samping kita mengamalkan tips tersebut.. kita boleh menambah kecergasan kita semasa bulan puasa dengan Set Shaklee ni.. ye lah.. tips2 juga.tapi kalau ada sampingan dan sokongan dari makanan tambahan..Insya Allah kita akan bertambah tambah cergas. Badan manusia ni bukan robot kan... mesti ada juga letihnya.. 

Jom saya kenalkan anda anda semua dgn "SET MIGHTY 3 GEM".... 



kita berkenalan satu persatu la ye... tak kenal tak cinta kannn... :)


1. ENERGIZING SOY PROTEIN (ESP)

ESP!!! huih... raja segala vitamin... HOT SELLER ITEM ni.. semua boleh..untuk kulit cantik, untuk kurus, banyakkan susu.. tapi bila cerita tentang bulan puasa... ESP adalah minuman soya yang penuh dengan protein iaitu 9 asid amino yang sangat baik untuk badan. Bila anda mengambil ESP ketika berpuasa, Insya Allah anda akan berasa kenyang sentiasa dan dalam masa yang sama memberikan anda tenaga sepanjang hari. Untuk pengetahuan anda, protein sangat penting untuk tubuh untuk membaik pulih struktur kulit, rambut, kuku dan boleh mengurangkan kolestrol. 


2.  MEAL SHAKES 

Meal Shakes Shaklee.. produk kesukaan dan kesayangan saya!!!. Meal Shakes yang lengkap dengan multivitamin dan makanan tambahan. Mudah disediakan. Dengan rasa vanila yang lazat..boleh dicampur bersama ESP dan diminum semasa bersahur. Ia mudah mengenyangkan dan yang paling penting mengandungi 19 vitamin dan mineral yang diperlukan oleh tubuh.

Sesuai diberikan kepada anak anak yang baru mula belajar berpuasa.Kerana ia mengandungi protein dan serat yang mengenyangkan kanak - kanak. Boleh mengenyangkan dan menguatkan sistem imun. Tak de la puasa then demam..


3. PERFORMANCE DRINK

Performance Drink atau PD orang panggil ini produk yang sangat bagus bagi kita ketika berpuasa. Dengan berbekalkan rasa yang lazat dan menyegarkan. PD ini mengelakkan badan dari kekeringan air ataupun dipanggil dehidrasi. Ia membantu mengekalkan tenaga sepanjang hari. 


So geng.. tak lama dah..sempat lagi kan sediakan makanan tambahan ini supaya kita sentiasa cergas bulan puasa nanti. Yang Best tu.. Meal Shakes ada PROMO plak tu bulan ni..so harga mmg berbaloi baloi. jom contact saya untuk penerangan produk dan pertanyaan lanjut... FREE je..tak kena charge ape2 kalau tanya kay...








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...