kenapa WAJIB beri MEALSHAKES kepada ANAK ANAK anda ?





kenapa mesti anda berikan anak anak anda MEAL SHAKES SHAKLEE ni...

saya cerita bukan sebab saya jual.. tapi sebab saya nak kongsi kan pengalaman sendiri..pengalaman depan mata saya sendiri. Kesan yang betul betul TERBUKTI BERKESAN... 

Anak saya Isya.. sebelum ni..mana nak makan sangat. Makan pun jajan..keropok.. gula2 saya tak pernah bagi la.. tapi orang kata budak budak kan..tu la makanan kegemaran dia.mana nak makan nasi sangat.. 

tapi..sejak ada Meal Shakes ni.. ni dah botol kedua.. jimat tau. dari bulan 10 dia start minum.sampai skang baru 2 kali saya beli... dah la jimat..berkesan. dari tak nak makan nasi.. sekarang ni..sampai saya pulak yang kadang2 terpaksa suruh dia stop makan. risau pulak makan banyak sangat..hihihi tapi orang kata..lebih baik dia nak makan walaupun banyak dari tak nak makan kan.makan pun bukan la makan benda yang tak berkhasiat. Makan nasi. Kegemaran anak saya..nasi dan sup..tak kira la sup sayur sup ayam.Sarapan pun kadang2 dia mintak nasi..

model tak berbayar
penggemar MEA SHAKES no 1..

Gambar semalam ni.. dia baru lepas makan yong tau fu..tak lama tu dia mintak "mama, nak milo..letak susu shake..isya nak makan biskut cicah" suka dia. campurkan setengah scoop mealshakes dalam susu..licin dia minum. 

Selalu pun saya just campurkan 1 scoop dalam susu dia..bagi time dia tdo.. sedap mealshakes nie..rasa vanila. 

tu cerita pasal makan.. 

lagi satu.. cerita pasal kesihatan dia.. dulu2 anak saya mmg rajin 'melawat' klinik.. pernah 4 kali masuk hospital.. klinik tu sebulan wajib skali pergi.sebab demam, batuk, selesema siap berkahak. Neb mmg tak terkira la... 

tapi sejak dia minum mealshakes ni. Alhamdulilah la.saya tak kata dia tak pernah demam langsung.ada tapi dah tak kerap macam selalu. Sebab Meal Shakes ni menguatkan sistem Imun kanak kanak. Alhamdulillah.. 

so ibu ibu bapa bapa sekalian.. sebab saya dah nampak keberkesanan MEALSHAKES SHAKLEE kepada anak saya sendiri. Apa kata kita semua berikan yang TERBAIK untuk kesihatan anak anak kita...

suka tul makan nasi.. Alhamdulillah

perbezaan sebelum dan selepas mengambil MEAL SHAKES



MEAL SHAKES SHAKLEE ada PROMO lagi tau!!!! 

jom cepat contact saya untuk info :





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...