MEAL SHAKES SHAKLEE .. SUPPLEMENT TERBAIK UNTUK ANAK SAYA DAN ANAK ANDA JUGA



Hari ni saya nak share.. ape yang menarik tentang Meal Shakes dengan kehidupan saya dan juga anak perempuan saya. 

Saya nak share yang saya jatuh cinta dengan SHAKLEE bermula dengan Meal Shakes ni lah.. saya mulai rasa risau bila dapati anak saya Isya kurang makan.kurang berselera.masak la sedap mana pun mmg susah nak tgk dia makan apetah lagi menjamah. makan pun main main kadang2 tu. kena pandai tackle..tu pun tak banyak yang masuk ke perut...

Saya cari cari ape yg sesuai untuk diberi pada isya..dan saya jumpa Meal Shakes.kebetulan kawan2 alam maya yang saya kenal ramai pengedar shaklee.masa tu saya pilih Ana.saya order dengan dia.Masa mula2 dapat..try bagi kat isya time dia tdo.sebab meal shakes ni rasa vanila.isya kurang sikit nak masuk lagi2 bila campur dengan isomil dia.so try time tdo.mula2 dia reject.boleh dia cakap "tak sedap" padahal tgh tdo tu.sempat lagi komplen. tapi lama2 Alhamdulillah.dia boleh terima. 

dan kesannya.. Syukur Alhamdulillah..

dah makin kuat makan.sikit2 mintak makanan.kadang2 sendiri bukak peti ais cari ape yang boleh dimakan.ada kalanya sampai terpaksa suruh stop..asyik makan je takut effect perut pulak..

dan berat badan yg beberapa bulan memegang rekod cuma 11 kilo.. dah naik jadi 13 kilo..dah tak kuat saya nak dokong dah.

dan yang paling ketara.. selama ni kerap demam..kerap selesema.. tapi hampir 4 bulan berturut2 isya tak demam tak selesema dan tak batuk... sehingga la sekarang... tipu la kalau saya kata dia dah tak demam langsung.demam tapi dah tak kerap...dah tak mcm dulu.sebulan skali demam...

Syukur Alhamdulillah. saya masih bagi sampai sekarang. dan yang bestnye Meal Shakes ni.. tahan 2 3 bulan tau.. dengan harga serendah itu..boleh tahan berbulan bulan. so apa lagi yang saya nak kan lagi.. semuanya yang terbaik untuk tumbesaran anak saya.. Putry Elly Marrisya..

sebab saya dah merasai kebaikkan produk shaklee..saya terus masuk ahli.. hanya dengan modal RM 75  sahaja.. banyak kebaikkan yang boleh saya dapat. beli produk dengan harga ahli..dan yang best.. boleh dapat pulangan yang lumayan..walaupun bekerja di pejabat..dalam masa yang sama..dapat side income.. syukur Alhamdulillah..

saya nak share rasa kelegaan.. dan nak share cerita ini tentang kebaikkan Meal Shakes Shaklee. sangat2 berbaloi baloi..alhamdulillah..anak saya semakin sihat dan bulat!..

owh ye.. bulan ni ada promo MEAL SHAKES SHAKLEE.. harga mmg superbbbbb HOT kengkawan.rugi tak grab.. anda anda ibu bapa yang mencari suplement utk anak2..saya syorkan cuba la MEAL SHAKES.. 

beberapa bulan lepas

gambar paling terbaru




jom contact saya untuk lebih info... tanya pasal MEAL SHAKES.pun boleh.....nak jadi AHLI?? lagi boleh



boleh whatsapp & wechat juga di 017-7442504





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...