KURUS dengan OMEGA GUARD SHAKLEE

bercerita tentang berat badan ni...kebanyakkan kita semua pastinya mengalami masalah ini kan.biasa lah. Malaysia negara yang kaya dengan makanan yang lazat lazat belaka.Nafsu makan yang adakalanya sukar dikawal boleh menyebabkan lemak lemak dibadan terkumpul dan susah utk diatasi. 




tapi jangan risau..

Dengan adanya Omega Guard Shaklee insya Allah boleh membantu anda anda untuk mengurangkan dan membuang lemak2 degil dari dalam badan...

Omega Guard Shaklee bertindak dengan menyingkirkan lemak lemak dibadan. Disamping itu juga Omega Guard Shaklee mengandungi Omega-3 Fatty Acid yang mengawal pelbagai jenis hormon di dalam badan, termasuklah hormon LEPTIN, yang berfungsi mengawal selera makan kita. dan membantu kita mengawal rasa lapar. 

jom saya nak share mereka yang dah mencuba Omega Guard Shaklee ni dan terbukti keberkesanannya..




Apa yang boleh saya kongsikan bila saya mula fokus dengan Omega....
Hari pertama saya amik 3 biji selepas lunch....sepanjang petang sehingga malam saya merasa sangat dahaga , hanya ALLAH sahaja yang tahu. Saya tak de rasa lapar tetapi saya rasa sangat dahaga. Air botol 1.5Liter peneman ke mana saya pergi. Dah minum 3 botol, tekak masih dahaga. Malam pun sama. Hmm  memang pelik. Hari pertama lupa makan buah....so tak best ke toilet.
Hari kedua, saya cuba makan pagi pula, unik, sebab tengari saya cuma makan nasi 3 suap dah rasa kenyang tapi saya rasa sangat dahaga. So saya banyak minum air. Saya bancuh ESP, Meal Shake dan PD supaya saya lebih kenyang pada waktu tengahari. Malam memang tak berapa makan sebab dah kenyang dengan air.
Hari ketiga, makan waktu pagi juga dan lebih kurang dengan hari sebelum ini. So saya dapati saya perlukan buah yang banyak supaya tak mudah sembelit ke tandas nanti. Apa yang best, perut senang kenyang.
Berbanding saya amik lecithin dulu, saya mudah rasa lapar bila lambat makan. Mungkin sebab ia bakar lemak jadi badan perlu kalori untuk menggantikan yang telah dibakar. Beza amik Omega, mungkin sebab pengambilan 3 biji sehari buat badan panas, tekak juga beri signal dahaga agar minum lebih air. Bila kenyang air, kita tak berapa nak makan.
Namun saya masih amalkan lecithin sebab ia bagus untuk elakkan bloated....kembung perut atau senak.
Bagi yang takut gemuk kerana air, saya sarankan seminggu atau 2 kali sebulan pergi berurut. Ia sangat membantu selain bersenam setiap hari.Mungkin ada sesetengah orang boleh kurus sebab senam setiap hari dan amalkan cara hidup sihat terutama mereka yang mempunyai metabolisme yang sangat tinggi, tapi bagi saya, saya tetap perlukan ejen pembakar lemak ini iaitu Omega dan Lecithin. Bagi yang serius nak slim, sila dapatkan allfalfa dan herb lax untuk proses detox yang best!
Namun apa pun perlu ingat, nak kurus, slim TAK BOLEH hanya bergantung pada supplement semata-mata , kita perlu amalkan cara hidup yang sihat, makanan yang sihat, serat yang banyak serta air yang mencukupi barulah semuanya seimbang.

kredit to sumber

untuk kesan yang lebih berganda boleh juga diambil bersama sama dengan Lecithin

Lecithin Shaklee bertindak sebagai pemecah dan pembakar lemak dan juga kolestrol





jangan lupa.. bulan Februari adalah bulan promosi Omega Guard Shaklee tau.. so boleh pm/sms saya utk info yang lebih pantas..
harga biasa RM130 sebotol.. harga promosi??? jom pm/sms saya... hanya yang istimewa utk anda







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...