kekal cergas dengan AJHT Shaklee & Herb-Lax Shaklee


nak share pengalaman diri sendiri.. 


hampir sebulan saya makan Advanced Joint Health Tablet dan juga Herb-Lax. saya pilih AJHT dan Herb-Lax sebab...

1. cepat penat.. bila seharian bekerja petang baru balik.. sampai rumah sambung mengemas dan menguruskan anak dan sebagainya.kadang2 lepas isyak, baring sambil tengok tv..cepat je mata ni nak lena.Sakit badan jangan cerita la.Bahu ni keras je.mmg letih.kadang rasa tak larat nak melayan karenah anak.mmg serah bulat2 kat husband.Nasib baik anak tdo awal..kul 9 dah lena selalunya.dan selalunya bila anak dah selamat tidur..saya pun tidur skali.tidur tak sedar ape.penat sangat la tu.bila bangun pagi kadang2 rasa malasssnyaaaa nak pegi kerja. kadang2 baru hari rabu..baru 3 hari kerja..pun rasa letih sangat sangat. rasa nak amek mc n tidur je kat rumah.cuti habis mcm tu je

2. Sebab ke dua selain daripada badan cepat letih, saya ada masalah sembelit.bahasa senang faham, susah membuang.hihih kadang2 seminggu 2 3 kali je. tak sihat kan bunyinya.bila susah membuang..effectnya kadang2 mengganggu urusan saya kat opis.bila tak membuang, angin naik ke kepala.so jadi pening.rasa badan tak sedap je...


so alang alang time tu mmg ada promo AJHT kan.. try la makan sebotol n Herb Lax sebotol

Advamced Joint Health Tablet ni  mengandungi Estrak Boswellia - Menghalang pembentukkan bahan kimia yang menyerang tulang rawan yang menyebabkan ketidakselesaan sendi dan juga mengandungi  Esktrak Jagung untuk membekalkan sumber glukosa . Memang sesuai sangat la bagi mereka yang mengalami sakit sendi, lenguh2 badan dan sebagainya..macam saya..




Herb-Lax pula boleh mengatasi masalah sembelit, menguruskan badan, mengurangkan bau badan dan juga memudahkan fungsi usus. 

 


Selama hampir sebulan ni.. apa yang saya dapat rasa.. balik dari kerja..saya masih cergas.masih mampu uruskan rumah dan anak..boleh masak. lepas isyak saya tak de nak baring2 macam sebelum ni.tak de rasa mcm penatnyaaa la hai. dan saya masih mampu bertahan sehingga jam 12 malam.saya bertugas dikaunter jabatan saya yang memerlukan sepenuh perhatian.adakalanya saya seorang sahaja sama ada partner di kaunter bercuti atau sebagainya, mmg penat.sorang2 layan customer.. tapi Alhamdulillah.masih lagi segar bila dirumah

Dan.. rutin harian setiap pagi.. alhamdulillah.berjalan dengan lancar.tak de dah seminggu hanya 2 3 kali.sekarang dah hari2 dah.lega rasa.perut pun rasa kosong je.tak de sebu sebu ke... 

Seronoknya dengan keadaan diri sendiri skang ni. tak de dah nak ngadu2 penat kat husband. kita orang perempuan ni badan nak pakai lama kan. so kena la jaga dari sekarang.tu pesanan mak saya tau... 



kawan kawan.. saya sendiri dah cuba dan dah rasa dah keberkesanannya.. kawan2 tak nak ke.. jom sihat sama sama nak..

jom contact saya kalau nak sihat macam saya.. 







 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...