JOM KEKAL BERTENAGA DENGAN ESP SHAKLEE





ok.. bila kita bercerita tentang bersarapan pada entry sebelum ni.. saya tau pasti ramai yang kekurangan masa atau tak sempat nak bersarapan kan.kadang2 pagi dtg kerja jalan jem..masuk2 opis terus ada meeting la. so mmg tak de masa nak pegi beli sarapan bagai kan..

ok tak apa.. sebenarnya ada cara jugak nak alas perut.nak bagi perut kenyang biar bertenaga sepanjang hari.paling kurang pun sementara nak tgu makan tengahari. 

dengan adanya ESP atau Energy Soy Protein SHAKLEE.. insya Allah kawan2 tak akan ada masalah perut lapar atau paling teruk perut masuk angin sebab lapar.

Serbuk ESP Shaklee ini adalah emrupakan sumber protein soya yang terbaik. ESP menyediakan 14 gram protein soya bukan-GMO berkualiti tinggi dengan semua asid amino yang tubuh kita perlukan bagi proses sintesis protein termasuk 9 asid amino penting. ESP adalah rendah lemak dan bebas laktosa dan kolestrol yang mana ia berbeza dengan protein dari sumber daging, telur dan tenusu. 


ESP Shaklee mempunyai banyak manfaat seperti :-

  1. Menyediakan tenaga berkekalan dan membantu menahan rasa lapar kerana bekalan sumber tenaga yang konsisten
  2. Protein soya yang membantu mengurangkan kolestrol 
  3. Mengandungi 5 vitamin B yang penting. kajian telah menunjukkan yang soya membantu dalam mengawal kestabilan hormon semasa tempoh putus haid
yang paling penting.. 

Ia TIDAK mengandungi perisa tiruan, pemanis, pewarna dan bahan pengawet

jom kita tengok..ape lagi manfaat yang akan anda dapat sekiranya mengambil ESP sebagai salah satu makanan tambahan anda..

  • untuk wanita - bagus untuk keanjalan kulit. Protein adalah penting bagi mereka yang menginginkan kulit yang cantik dan ton warna yang sekata. 
  • untuk PELAJAR @ INDIVIDU DEWASA @ YANG BEKERJA  - As Anergy Booster. jadi kalau minum pagi2 anda akan berasa bertenaga dan tak lapar sangat.dalam masa yang sama boleh mengurangkan berat badan kan
  • untuk lelaki - Melindungi dari sebarang penyakit kronik
  • Ibu Mengandung - untuk menjaga perkembangan bayi..


jelas dah kebaikkan ESP pada tubuh kita.banyak lagi sebenarnya tau.. 

owh ye.. macam mana nak minum ESP ni? senang je

Bancuhkan 1 sudu besar ESP bersama air masak (sejuk atau suam2 kuku) ataupun kalau tak suka boleh bancuh dengan milo @ susu @ jus atau apa2 sahaja air kegemaran anda.. 

cuma..

dilarang sama sekali bancuh dengan air yang terlalu panas kerana kandungan zat protein mudah musnah pada suhu yang tinggi

testimonial mereka yang dah mencubanya..

CONTACT SAYA UNTUK INFO..






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...