kurus bersama SHAKLEE




hai lagi skali.. dah makan tengahari ke.dah kul 12 lebih nie.cerita pasal makan.. negara malaysia ni orang kata  memang kaya dengan makanan yang berbagai bagai.. sedap sedap pulak tu kan..

bila makanan yang ada depan mata semuanya lazat lazat belaka..tak mustahil kita agak payah untuk mengawal pengambilan makanan dengan lebih berkhasiat kan. Yang berlemak, berminyak, berkrim disukai ramai..eh? banyak kolestrol..semua main sumbattttttt je kan.. termasuk la saya kadang2..eh lagi..hii

bila makan pun banyak..berat badan pun naik.jadi la Obesiti.

Sebenarnya kawan kawan, bukan tak boleh nak makan semua makanan tu..boleh tapi kena pandai control.kena rajin bersenam.. jangan biarkan kita semakin membesar dalam keadaan yang tidak sihat. 

Lemak yang ada didalam badan kita ni..boleh ke kita hapuskannya sebelum datangnya penyakit yang bukan bukan ni. Dengan adanya SET KURUS SHAKLEE, boleh membantu anda semua mengurangkan lemak lemak tepu dan seterusnya mengurangkan berat badan.. 

di shaklee ada menawarkan makanan tambahan untuk anda semua dalam usaha mengurangkan berat badan ni. dan ramai sudah terbukti berjaya dengannya. 

3 konsep utama adalah :


1. BAKAR



PRODUK : OMEGA GUARD dan LECITHIN 
berfungsi untuk pemecah dan pembakar lemak serta kolestrol
  


2. BUANG
.




PRODUK : ALFAFA dan HERB LAX
berfungsi untuk membuang lemak dan toksin didalam badan




3. BINA


PRODUK : ESP
Berfungsi memberikan tenaga dan mengelakkan kulit menggeleber




kata kata mereka yang sudah mengambil set kurus SHAKLEE


kredit to whitemommy


mereka semua dah mencubanya.. anda bila lagi?

sms saya untuk info kay




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...