OMEGA GUARD SHAKLEE MELEGAKAN BATUK

disamping kita mengamalkan petua petua semulajadi itu, SHAKLEE juga ada penawar untuk masalah batuk ni. Bila batuk kadang2 boleh menggangu perjalanan seharian kita.mengganggu segala urusan seharian. nak kerja pun susah kadang2. nak bercakap dengan orang pun mmg mengganggu lebih lebih lagi yang bertugas di kaunter macam saya. 

Sebelum cerita mengenai Shaklee.. apekah sebenarnya punca punca batuk ni ye. sebenarnya demam selesema, alergik dan meroko adalah PUNCA UTAMA batuk Akan tetapi, batuk boleh menjadi kesan dari sebuah kesakitan yang serius ataupun kesan sampingan ubat. 

Punca punca batuk yang lain adalah :-
1. Penyakit Asma/Lelah
2. Jangkitan saluran pernafasan
3. Merokok, habuk 
4. Penyakit paru paru
5. Lemah jantung

banyak lagi sebenarnya punca batuk ni... macam saya maybe berpunca daripada demam selesema dan mungkin berjangkit dari anak dara saya yg mmg tengah batuk juga tu... 

Batuk boleh dirawat dengan pergi klinik atau farmasi. jumpa doktor then dapat la ubat batuk selain dari petua tadi tu. Tapi saya cuba merawat batuk saya dengan ini


malam tadi nak tidur telan 2 biji.. bagi dekat anak yang batuk tu sebiji... pagi ni bangun masih juga batuk cuma rasa dah kurang sikit dari malam tadi. lepas bfast tadi makan lagi 2 biji.nanti lepas makan tghari makan sebiji lagi.. 

Omega Guard Shaklee akan bertindak "memanaskan' dada kita yang sedang batuk dan dalam masa yang sama ia akan mencairkan kahak. 

Kita ikhtiar kan.. dan tak perlu ragu ragu sebab produk shaklee memang terbukti keberkesanannya kan..






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...