NUTRIFERON SHAKLEE



Kadang kadang, bila kita tak sihat, demam ke selesema ke cepat je cari panadol atau paracetamol tu kan. cepat je amek 2 biji then telan. Ye.. setuju.. memang cepat je baik tapi tak elok kan kalau dah terlalu banyak amek panadol ni..

Apa kata kita tukarkan panadol tu kepada Nutriferon Shaklee..

Apa tu Nutriferon???? ok meh saya share..




Nutriferon adalah suplemen yang berfungsi sebagai penggalak kepada sistem imun tubuh @ immune booster. Ia lebih ketara berkesan ke atas mereka yang mempunyai masalah kesihatan yang kronik seperti kencing manis, kanser, asthma, dan banyak lagi.

Nutriferon ni sangat penting untuk tubuh kita untuk menguatkan sistem imun.Nutriferon meningkatkan sistem imun adalah dengan cara menggalakkan setiap sel menghasilkan interferonnya sendiri. 

Fungsi Nutriferon adalah merangsang setiap sel untuk menghasilkan interferon semula jadinya sendiri. 

Manfaat utama Nutriferon ini adalah :

1. Mengukuhkan sistem imun dalam masa 3 hari 
2. Melawan Kanser & Tumor
3. Melindungi dari Ifluenza
4. Meringankan Stress dan Kelesuan
5. Melambatkan penuaan
6. Mempertingkatkan menopaus
7. Mempertingkatkan PMS


Cadangan Pengambilan Nutriferon Shaklee adalah

Untuk menjaga kesihatan : 1 paket sehari (tuang ke dalam mulut terus atau dicampur ke dalam minuman panas atau sejuk pada bila bila masa sahaja ) 


Bulan April adalah bulan Promosi Nutriferon ni. sangat sangat menjimatkan.. harga biasa adalah RM 145.00 sekotak. harga promosi pastinya lebih berbaloi baloi dengan 30 paket didalamnya.. untungkan.. seisi rumah boleh menikmatinya..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...