BERJAYA HAMIL DENGAN GLA COMPLEX SHAKLEE

(semua adalah dengan keizinan Allah jua.. kita hanya berusaha, berikhtiar dan berdoa)

assalamualaikum. hai. Pagi ni saya nak berkongsi pengalaman saya setelah sebulan consume GLA COMPLEX SHAKLEE... 

hampir 2 tahun saya menanti, akhirnya segala harapan kami menjadi kenyataan.Kami berusaha untuk mendapatkan zuriat lagi setelah anak perempuan kami sudah pun menginjak usia 2 tahun. tapi orang kata belum ada rezeki.

sehinggalah bulan lepas, promo GLA COMPLEX SHAKLEE..walaupun saya adalah ahli shaklee.. tapi saya memang tak pernah terfikir nak consume GLA untuk berusaha hamil. tapi bila SHAKLEE umumkan PROMO adalah GLA..saya terdetik untuk mencuba. dalam masa yang sama, berusaha dan terus berdoa.

dan rezeki Allah berikan dan hadiah syawal buat saya, akhirnya saya kini hamil 4minggu. Alhamdulillah. 

Saya tiada masalah dari segi period tak teratur.cuma kadang2 bila saya datang bulan, kadang2 simptom PMS agak teruk.tapi tak setiap bulan la.

Alhamdulillah.,hanya sujud syukur yang mampu saya lakukan.

Kita hanya berusaha dan berdoa kan.segalanya dengan izin Allah juga. 

GLA COMPLEX memang sangat sangat banyak kebaikkannya dan salah satunya untuk kesihatan dalaman kita sebagai WANITA..

Jom kengkawan. Kita cuba berikhtiar dengan GLA SHAKLEE ataupun vitamin CINTA kesayangan saya nie.. antara fungsi GLA lain adalah :-
  • membantu mengawal dan mengatur kitaran haid
  • meningkatkan kesuburan
  • melegakan PMS
  • membantu dalam menangani menopause
  • menjadikan kulit lebih cantik, sihat dan berseri seri
  • menguatkan kuku dan rambut
  • mengatasi eczema
  • mengawal kencing manis
  • mengawal kolestrol

contact saya kay kalau nak bertanya



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...