KELEBIHAN OSTEMATRIX SHAKLEE


Ostematrix shaklee ini adalah membekalkan nutrien harian termasuk lah KALSIUM yang membantu dalam pembentukkan tulang dan juga gigi. Ia mengandungi Magnesium, Vitamin D dan mineral zink, tembaha dan manganese untuk membantu dan memelihara kesihatan yang baik. Ia berbentuk kaplet yang bersaiz kecil serta bersalut licin yang mudah untuk ditelan

yang penting, ia tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna ataupun bahan pengawet tambahan.

Mengapa kita perlu menjaga tulang? Tulang adalah STRUKTUR PENTING dalam tubuh manusia. Tulang juga merupakan kerangka yang menyokong berat badan dan organ utama seperti paru-paru, jantung, hati, dan ginjal. Ia membolehkan kita menggerakkan otot-otot dan tubuh secara bebas. Adalah penting untuk kita mengekalkan kesihatan tulang secara optima untuk mendapatkan kesihatan optima secara menyeluruh. 

Apa yang ada didalam Kalsium Ostematrix

1. Kalsium - setiap caplets mengandungi 250mg kalsium.Kita digalakkan untuk mengambil 1000mg kalsium setiap hari dengan cara yang baik..bukan lah mengambil sekaligus 1000mg. Kerana ia tidak akan menghasilkan kesan yang baik. Ini kerana, kalsium dapat diserap dengan baik apabila dia diambil dalam dos yang rendah.

Kalsium Ostematrix juga baik diambil bersama makanan.bukannya ketika perut kosong. 

2. Vitamin D - Kalsium memerlukan Vitamin D untuk membantu penyerapan yang baik. Tanpa vitamin D, badan tidak mendapat cukup 'hormon calcitriol' iaitu sebagai vitamin D yang aktif. Bila tidak cukup hormon ini, badan akan mengambil kalsium dari rangka yang sedia ada dan ini boleh melemahkan tulang tulang kita. 



so.. jom dapatkan kalsium (OSTEMATRIX SHAKLEE) untuk mengekalkan ketahanan dan pembentukkan tulang dan gigi yang sihat. tak salah kan melaburkan sedikit untuk penjagaan kesihatan kita..

bulan march masih ada..masih lagi promosi Ostemarix ni.. jom pm saya untuk info yang lebih..


















No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...