COD SHAKLEE SEKITAR KLUANG, BATU PAHAT DAN AIR HITAM




HAI SEMUA.. 
hai orang orang KLUANG, BATU PAHAT, AYER HITAM dan SEKITARNYA!!
SAYA ADA BERITA BAIK UNTUK ANDA SEMUA... yeaahaaaaaaaaa yeaahaaaa

sempena hari raya aidiladha yang bakal kita raikan tak lama lagi, saya akan berada di kampung halaman
di Kluang dari hari Jumaat sehingga lah hari Rabu

wowwwww!!!!!11

saya tetap bawa bersama box kesayangan saya berisi VITAMIN SHAKLEE untuk anda-anda

 yang brminat dengan vitamin SHAKLEE yang best nie..


nak join jadi AHLI?? lagi la boleh.. 

jom contact saya jom.nanti boleh la kita lepak2 kat Kluang Railway Coffee ke.. lepak kat gunung lambak sambil mandi air kolam ke.. lepak kat air hitam sambil shopping pasu ke.. jom jom jom





contact saya ok!! jangan malu malu tau. saya tak makan orang.. saya makan beger je!


0177442504 (mamaelly)











No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...